6句話!自助旅行免害怕【入境篇】入境與海關─旅遊時,關鍵的一句話>>入境與過海關時會說些什麼?看圖快速記住關鍵的一句話!Are you on a business G2000or a pleasure trip?您是商務旅遊或觀光?I am just a visitor.我只是一個觀光客。I am just staying briefly in this country.我只在這國家做短暫的停留。室內裝潢I am here to visit my friend.我來此訪友。I am here to attend a conference.我來此參加會議。Where is the immigration counter?入境審查櫃台在哪裡? 更長灘島多相關延伸說法>>更多好學又好用的實用英文句,進階讀者一定要學起來。 入境審查(詢問)Can I see your passport and landing card, please?我可以情趣用品看一下你的護照和入境卡嗎? What’s the purpose of your visit?您此行的目的是什麼? Where are you going to stay?你要住在哪裡? Do you have any 房地產relatives here?你在這裡有任何親戚嗎? 入境審查(回答)I am here for sight-seeing.我來此地觀光的。 I am here to study.我來這裡唸書。 I will stay 買屋at the Madison Hotel .我會住在麥迪遜飯店。 I come here for visiting my family.我來這裡拜訪家人。 I’m going to stay for ten days.我將停留十天。 I 室內設計plan to stay for about a week.我計畫停留大約一週。 物品申報Do you have anything to declare?您有任何要申報的東西嗎? This is a gift for a friend.這關鍵字排名是給朋友的禮物。 Give your declaration form to the attendant at the exit.請將您的申報單交給出口的服務人員。 I have to confiscate those fresh 好房網fruit.我必須沒收那些新鮮水果。  


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
票貼 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    gh22ghyadt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()